Returnarea bunurilor

Nu știți cum să returnați bijuteriile? Noi vă putem ajuta.

  • Embalați bijuteriile cu atenție pentru a preveni deteriorarea în timpul expedierii. Nu suntem responsabili pentru produsele care sunt deteriorate sau pierdute în timpul livrării.
  • Alături de bijuterii, includeți un formular de retragere completat. 
  • Dacă nu puteți tipări formularul, vă rugăm să scrieți informațiile relevante pe hârtie: numărul comenzii (acesta este singurul mod în care putem corela cererea dvs. cu comanda), motivul returnării sau numărul contului în care vă vom rambursa.
  • Pentru a facilita returnarea bunurilor, puteți completa formularul din Retino.
  • În pasul următor, trebuie doar să introduceți numărul comenzii și adresa dvs. de e-mail. Toate datele se vor încărca automat. Apoi, tot ce trebuie să faceți este să alegeți cum să ne livrați bunurile.

 

Notificare: Mărfurile de tip piercing pot fi returnate în termen de 14 zile de la data primirii și doar dacă sigiliul de igienă este intact. Acest lucru se întâmplă din motive de igienă.  Este posibil ca clientul să fi folosit piercingul și astfel să fi contaminat bijuteriile cu sânge sau alte fluide corporale care ar putea reprezenta o amenințare de transmitere a bolilor. Dacă sigiliul igienic menționat nu este rupt, puteți returna acest tip de bunuri în termen de 14 zile de la data primirii, fără a da niciun motiv. Vă mulțumim pentru înțelegere.  Excepțiile în care nu este posibilă retragerea din contractul încheiat sunt definite în dispozițiile § 1837 din Codul civil. Alineatul (g) al acestei dispoziții prevede că nu este posibilă retragerea dintr-un contract de furnizare de bunuri în ambalaje închise pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă.

 

Ce este un sigiliu de igienă?

Este o garanție pentru toți clienții noștri că toate bijuteriile noastre sunt noi și nu au fost purtate sau testate în piercingurile lor înainte și, prin urmare, nu ar fi putut contamina bijuteriile cu sânge sau alte fluide corporale care ar putea reprezenta o amenințare de transmitere a bolilor.

Dacă acest sigiliu este rupt, nu mai putem garanta acest lucru clienților noștri și bunurile nu mai pot fi oferite din motive de igienă.

Nu trebuie să vă faceți griji că tot nu veți putea să vă uitați bine la bijuterii. Sigiliul de igienă este mic și plasat în partea de sus a pungii de celofan perfect transparentă, astfel încât bijuteriile sunt încă perfect vizibile. În cazul în care găsiți ceva în neregulă cu bijuteria după despachetare și aceasta se sparge, aveți desigur în continuare dreptul de a reclama bunurile ca de obicei.

  • Trei opțiuni de expediere:

    1. Curier (colectare) va veni să ridice bunurile  (GLS, DPD) - Odată selectat, veți fi redirecționat către un gateway de plată pentru plata în avans cu cardul de credit. Curierul va lipi eticheta de expediere pe colet.
    2. Voi duceți bunurile la sucursala transportatorului  (GLS, magazin de colete PPL sau Zásilkovna) - În cazul GLS/PPL, veți primi prin e-mail o etichetă de expediere, pe care o veți imprima și lipi pe colet. În cazul Parcel Shop, fie raportați codul primit prin e-mail la sucursală, fie lipiți eticheta de expediere din e-mail pe colet.  În cazul returnării unui articol prin poștă, 89kč pentru transport vor fi deduse din suma returnată. 
    3. Expedierea este organizată de dumneavoastră

După trimiterea formularului, veți primi un e-mail de confirmare.

 

 

 

  • În cazul în care nu doriți să completați formularul online și, prin urmare, nu alegeți transportatorul oferit.

 

Katade s.r.o.

Jiráskova 2057

755 01 Vsetín

Czech Republic

 

Vă rugăm să trimiteți coletele prin scrisoare recomandată, de preferință prin Poșta Cehă, nu prin orice alt transportator. Acest lucru se aplică în special transportatorului Zásilkovna cu serviciu de livrare la adresă. În acest caz, dacă curierul nu ajunge la noi, nu suntem obligați să venim la punctele de livrare respective pentru a ridica coletele. După perioada de depozitare, pachetul vă va fi returnat. Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

  • Vă rugăm să nu trimiteți retururi pe COD. Un astfel de transport va fi refuzat și returnat expeditorului.
  • După primire, vom inspecta bunurile. Dacă bunurile sunt în ordine, vă vom rambursa fondurile în contul pe care îl specificați în formular.

 În caz de dubiu, vă rugăm să ne contactați la +420 774 408 580,cu plăcere vă vom ajuta.

 

  • Dacă clientul decide să returneze bunurile în termenul legal de 14 zile, atunci, în conformitate cu Codul civil [§ 1820 (1) (g)]. plata pentru transport este datorată expeditorului.
  • Termenul legal de retragere de 14 zile durează 14 zile calendaristice și începe în următoarea zi calendaristică de la data primirii bunurilor de către consumator.
  • Data la care este trimisă retragerea este decisivă pentru respectarea termenului legal de returnare a bunurilor. Se consideră că termenul legal de retragere a fost respectat dacă un formular de retragere este trimis vânzătorului în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. Apoi, este important să trimiteți bunurile înapoi vânzătorului în termen de 14 zile de la data la care formularul de retragere a fost trimis vânzătorului. Vânzătorul va returna apoi fondurile cumpărătorului consumator în termen de cel mult 14 zile de la primirea bunurilor returnate.
  • Dacă perioada de returnare a bunurilor se încheie într-un weekend sau într-o zi de sărbătoare legală, următoarea zi lucrătoare este considerată ultima zi a perioadei legale de 14 zile pentru returnarea bunurilor, nu este suficient să le trimiteți în ziua respectivă.

 

Formular de retragere

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz