Reclamații
Stimate client,
produsele furnizate sunt acoperite de o perioadă de garanție de 24 de luni, începând de la data achiziției. În cazul în care, în ciuda eforturilor producătorului de a menține o calitate ridicată, apare un defect de fabricație, aveți dreptul de a depune o reclamație în conformitate cu procedura de reclamație aplicabilă.
Revendicările trebuie făcute în perioada de garanție și fără întârzieri nejustificate, de îndată ce defectul este descoperit. Agravarea defectului și orice alte daune reprezintă motive de respingere a reclamației, deoarece garanția acoperă defectele care au apărut în timpul perioadei de garanție din cauza unei erori demonstrabile de fabricație sau tehnologice (aceste defecte sunt de obicei deja evidente în timpul utilizării pe termen scurt).
Defectele de fabricație includ, în special, defectele de finisare a suprafeței, căderea pietrei fără o acțiune mecanică nejustificată, funcționarea defectuoasă a inelului cu arc sau a carabinierului etc.
În acest caz, aveți dreptul la repararea sau înlocuirea gratuită a bunurilor sau, în cazul unui defect de fabricație repetat, vă puteți retrage din contractul de cumpărare cu rambursarea ulterioară integrală a prețului de achiziție.
Formular de descărcareFormular de descărcareHERE.
Garanta bunurilor livrate nu poate fi aplicată în special în următoarele cazuri:
- Defect cauzat de manipularea neglijentă sau de acțiunea mecanică, chimică sau termică nejustificată asupra produsului (parfumuri, fixativ, produse de curățat, saune...)
Deteriorarea mecanică include, de asemenea, orice rupere, spargere etc. (de exemplu, ruperea lanțurilor delicate, ruperea cerceilor etc.)
Ruptura nu este un motiv pentru o reclamație, este o manipulare neglijentă și nu un defect de fabricație.
- Defect cauzat de intervenția neprofesionistă, repararea sau modificarea produsului.
- Oxidarea suprafeței produsului din cauza mediului înconjurător (apă dulce, apă sărată)
- De asemenea, dorim să subliniem că orice fel de baie sau manipulare în apă nu este potrivită pentru bijuterii și mai ales pentru bijuteriile decorate cu zirconii! Piatra s-ar putea desprinde și astfel bijuteria ar putea fi degradată.
Utilizarea datorată utilizării normale (a nu se confunda cu termenul defect de fabricație) și în special în următoarele cazuri:
- Abraziune a finisajului de galvanizare (de exemplu, desprinderea stratului de suprafață).
- Încălcarea integrității sau a formei produsului ca urmare a utilizării normale (de exemplu, străpungerea buclelor din lanțuri subțiri, agățătoare delicate pentru cercei și pandantive etc.).
- Înnegrirea sau oxidarea afectează majoritatea bijuteriilor. Acesta este un proces natural. Nu înseamnă că materialul bijuteriilor este de proastă calitate. Umiditatea ridicată și mediile acide (de exemplu, pH-ul pielii) accelerează oxidarea.
Dacă clientul nu este de acord cu declarația, acesta poate proceda în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor și Codul civil.
Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legislația Republicii Cehe, în special de Legea nr.89/2012SB. Codul civil, cu modificările ulterioare, și Legea 634/1992SB.,privind protecția consumatorilor.
Consumatorul are, de asemenea, posibilitatea de a soluționa litigiile prin conciliere extrajudiciară. Detalii la www.coi.cz
Nu sunteți sigur cum să vă revendicați bijuteria? Noi vă putem ajuta.
- Împreună cu bijuteriile, vă rugăm să includeți în colet o bucată de hârtie care să conțină numărul comenzii (aceasta este singura modalitate prin care putem corela cererea dumneavoastră cu comanda) și, dacă este cazul, numărul contului în care vă vom rambursa.
- Pentru a facilita depunerea cererii dumneavoastră, vă rugăm să completați formularul din Retino. .
- După trimiterea formularului, veți primi un e-mail de confirmare.
Katade s.r.o.
Jiráskova 2057
755 01 Vsetín
Czech Republic
Vă rugăm să trimiteți coletele prin scrisoare recomandată, de preferință prin Poșta Cehă, nu prin orice alt transportator. Acest lucru este valabil în special pentru transportatorii cu serviciul de livrare la adresă. În acest caz, dacă curierul nu ajunge la noi, nu suntem obligați să venim la punctele de livrare respective pentru colete. După perioada de depozitare, pachetul vă va fi returnat. Vă mulțumim pentru înțelegere.
- Vă rugăm să nu trimiteți produsele returnate COD. Un astfel de transport va fi refuzat și returnat expeditorului.
- Vă vom notifica imediat ce primim pachetul.
- Noi vom procesa reclamația în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor revendicate. În cazul în care reclamația nu este soluționată în această perioadă, vom înlocui bunurile cu altele noi sau vă vom rambursa conform solicitării dumneavoastră.
- Clientul este informat prin e-mail cu privire la modul în care reclamația va fi soluționată.
- În cazul unei reclamații acceptate, atunci când clientul a trimis bunurile pe cheltuiala sa, cheltuielile poștale vor fi rambursate în valoare de 59 kc, adică cea mai mică taxă poștală pe care o oferim.
În cazul unei reclamații neacceptate, clientul va plăti costurile de expediere înapoi. Vă vom informa prin e-mail cu privire la taxa suplimentară de transport în cazul unei reclamații neacceptate.
În caz de îndoială, vă rugăm să ne contactați la +420 774 408 580, vă vom ajuta cu plăcere.
Pentru a vă asigura că bijuteriile dvs. își păstrează frumusețea și durabilitatea, vă rugăm să urmați aceste linii directoare.
Dacă următoarele linii directoare nu sunt respectate în mod corespunzător, reclamația dumneavoastră nu va fi acceptată. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați categoria de reclamații.
- Înainte de a cumpăra bijuterii, luați în considerare cerințele privind durabilitatea și scopul acestora.
- Păstrați bijuteriile la uscat (într-o pungă sau cutie de bijuterii) pentru a preveni oxidarea ulterioară a bijuteriilor.
- Îndepărtați bijuteriile deosebit de delicate sau voluminoase înainte de culcare (corzile se pot rupe ușor).
- Evitați utilizarea bijuteriilor în timpul activităților (treburi casnice, sport) în care acestea pot fi deteriorate (inelele se pot deforma etc.), iar bijuteriile pot fi, de asemenea, în contact cu transpirația umană (transpirația umană este foarte ostilă bijuteriilor și poate declanșa, de asemenea, oxidarea prematură).
- Evitați manipularea brutală sau expunerea nejustificată mecanică, chimică sau termică a produsului (parfum, fixativ, clor, apă de mare și alte produse cosmetice care pot deteriora suprafața bijuteriilor sau pietrele folosite.
- Bijuteriile cu zirconii lipite nu trebuie să intre în contact cu apa (în special cu apa sărată), orice manipulare în apă putând devaloriza bijuteria (căderea pietrei) și iniția oxidarea ulterioară.
- Pentru a obține un design modern la unele tipuri de cercei, se utilizează un sistem de închidere care necesită un control sporit al montării sale. Aveți grijă să asigurați o funcționalitate adecvată, precum și delicatețe atunci când închideți cerceii.
- Evitați mișcările bruște cu un lanț de tip șarpe, deoarece acestea ar putea provoca ruperea lanțului.
Doriți să faceți o reclamație? Reclamațiile sunt gestionate de Barbora Piskláková