FAQ
Este necesară înregistrarea pentru cumpărare?
Înregistrarea nu este necesară pentru a cumpăra în magazinul nostru electronic. Cu toate acestea, aceasta vă aduce o serie de avantaje și vă simplifică achiziția.
Ce ar trebui să fac dacă nu primesc un e-mail de confirmare a comenzii?
Alte căsuțe poștale redirecționează e-mailurile automate către SPAM. Dacă nu primiți un e-mail de confirmare după plasarea comenzii, verificați folderul SPAM din căsuța dvs. de e-mail. Dacă tot nu primiți niciun e-mail de la noi după două ore, vă rugăm să ne contactați la Infoline +420 774 408 580 (7:00 am - 4:00 pm) sau la obchod@biju.cz
Ce trebuie să fac dacă plata mea online nu se efectuează?
Dacă plata dvs. nu trece, nu disperați. Sistemul trimite e-mailuri automate la 2 ore după neplată și apoi la 24 de ore după neplată. În e-mailul automat, veți găsi, de asemenea, un link pentru a efectua o nouă plată, astfel încât să vă puteți achita cu ușurință comanda. Dacă comanda dvs. nu este plătită în termen de 24 de ore, aceasta va fi anulată automat.
La ce număr de cont bancar trebuie să trimit fondurile?
Czech Republic
Număr de cont: 2501926484/2010
Simbol variabil: numărul comenzii dumneavoastră (important, vă rugăm să completați)
Slovacia
Număr de cont: 2801988775/2010
Simbol variabil: numărul dvs. de ordine (important, vă rugăm să completați)
IBAN: CZ9020100000002801988775
Dacă nu știți ce să faceți puteți contacta Infoline +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) sau obchod@biju.cz
De ce să specificați un simbol variabil?
Grație numărului variabil (numărul comenzii dumneavoastră), vom atribui plata comenzii dumneavoastră. Dacă nu furnizați un număr variabil, plata nu va fi alocată automat și, prin urmare, comanda dvs. poate fi expediată mai târziu. În caz de probleme cu introducerea numărului variabil, vă rugăm să indicați simbolul variabil în notă.
Pot să-mi anulez comanda?
- Comanda selectată cu plată online (neplătită)
- Comenzile neplătite sunt anulate automat după 24 de ore.
- Comanda selectată cu plată online (plătită)
- Vă rugăm să ne anunțați despre anularea unei comenzi deja plătite cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 10.00. Odată ce comanda este transmisă transportatorului, nu mai putem anula comanda. Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să contactați Infoline +420 774 408 580 (7:00 am - 4:00 pm) sau obchod@biju.cz.
- Comanda selectată cu COD (neplătit)
- Dacă comanda este deja creată și trimisă. Vă rugăm să ne informați cu privire la anulare cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 10.00. Odată ce comanda este transmisă transportatorului, nu mai putem anula comanda.
- Comanda selectată cu plata prin transfer bancar (plătită)
- Vă rugăm să ne informați cu privire la anularea unei comenzi deja plătite cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 10.00. Odată ce comanda este predată transportatorului, nu mai putem anula comanda. Pentru a anula o comandă, vă rugăm să contactați Infoline +420 774 408 580 (7:00 am - 4:00 pm) sau obchod@biju.cz.
- Comanda selectată cu plată prin transfer bancar (neplătită)
- Comanda neplătită va fi anulată automat după 4 zile.
Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să contactați Infoline +420 774 408 580 (7:00 - 16:00) sau obchod@biju.cz. Vă rugăm să ne informați despre anulare cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 10.00. Odată ce comanda este predată transportatorului, nu mai putem anula comanda. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Pot modifica o comandă finalizată?
Pentru a solicita o modificare a comenzii dumneavoastră, vă rugăm să contactați Infoline +420 774 408 580 (7:00 am - 4:00 pm) sau obchod@biju.cz. Vă rugăm să ne anunțați despre modificarea comenzii dumneavoastră cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de ora 10:00. Odată ce comanda este transmisă transportatorului, nu mai putem face schimbarea.
Unde pot suna dacă am o problemă cu comanda mea?
Dacă aveți probleme cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să sunați la Infoline +420 774 408 580, care este disponibilă între 7:00-16:00. Veți vorbi direct cu colegii noștri care vă vor răspunde la întrebări, vă vor ajuta cu comanda dumneavoastră sau vă vor crea direct comanda.
Se include ambalajul de cadou la comandă?
Fiecare bijuterie achiziționată în magazinul nostru electronic este ambalată individual în cutia sa originală de cadou. Ambalarea cadou este gratuită.
Ce metode de transport pot alege și cât costă?
Modul de expediere:
- Cea mai convenabilă livrare la domiciliu prin GLS 69 Kč
- Czech Post - Pachet la mână 99 Kč
- Czech Post - Magazin de colete 59 Kč
- Zásilkovna - pobočka 59 Kč
- Colectare personală (magazine în Vsetín, Kroměříž, Uherské Hradiště, Znojmo) Gratuit
Când va sosi comanda mea dacă plătesc prin transfer bancar?
La plata prin transfer bancar, trimitem comanda numai după primirea plății în contul nostru. Termenul de livrare poate fi prelungit cu 1-2 zile, în funcție de oră și de banca de la care ați efectuat transferul. De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că ați introdus simbolul variabil.
Plata prin card este imediată, spre deosebire de plata prin transfer bancar.
Îndepărtați bijuterii și în străinătate?
De asemenea, trimitem bijuterii în Slovacia. Vă rugăm să utilizați direct platforma e-shop slovacă www.bijumoda.sk
Care este garanția pentru bijuterii și unde pot reclama bunurile achiziționate prin e-shop-ul dumneavoastră?
Oferim o garanție de 24 de luni pentru toate bunurile achiziționate în e-shop-ul nostru.
Pentru mai multe informații, consultați secțiunea Reclamație.
Ce se întâmplă dacă mărimea bijuteriilor comandate nu mi se potrivește?
Dacă mărimea bijuteriilor pe care le-ați comandat nu vi se potrivește, o puteți returna în termen de 14 zile de la data primirii transportului. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Returns
Cum ambalez bijuteriile pe care vreau să vi le trimit?
Împachetați bijuteriile pe care doriți să le trimiteți de preferință într-o cutie rezistentă care protejează bijuteriile de eventualele deteriorări în timpul transportului. Vă recomandăm apoi să introduceți cutia cu bijuteriile într-un plic cu bule de aer cu adresa de returnare.
Pot să înmoi bijuteriile?
Pentru a păstra frumusețea și durabilitatea bijuteriilor dvs. pentru cât mai mult timp posibil, acestea nu trebuie să intre în contact cu apa. Aceasta ar putea cauza căderea zirconilor sau oxidarea materialului și schimbarea ulterioară a culorii.
În acest caz, nu există nicio pretenție.
Cum aflu unde se află coletul meu?
Numărul de urmărire al coletului, care poate fi găsit în e-mailul sau în mesajul text de la transportator, poate fi găsit pe site-ul web al transportatorului ales.